PILIHLAH YANG HALALAN TOYYIBAN DALAM KEHIDUPAN

HALAL BUKAN PADA MAKANAN SAHAJA…TETAPI SEMUA ASPEK KEHIDUPAN.

IMT (Ubat Penahan Sakit/ Pain Killer)

Posted by go4halal on 26/02/2009

Sejak ubat ini dikeluarkan saya ragu-ragu untuk mencuba. Saya masih taksub dengan ubat hospital. Saya diuji dengan batuk. 2 kali saya ambil ubat klinik (mula-mula klinik swasta, kemudian klinik kerajaan) dan minum habis , saya makan juga antibiotik yang diberikan. Selepas 2 minggu lebih, batuk belum juga lega, saya terfikir untuk cuba ambil kapsul IMT. Alhamdulillah..selepas makan hari pertama ianya sedikit melegakan , batuk saya menjadi agak jarang tetapi masih batuk. hari kedua batuk semakin berkurangan dan hari ketiga, saya  batuk sekali-sekala sahaja. Hari ke 4 saya lupa nak makan kerana saya langsung tidak batuk.

Kapsul IMT (Imuniti)

Khasiat: Menguatkan sistem pertahanan badan @ antibodi Mengandungi herba hempedu bumi dan herba untuk deep cleansing. Melancarkan peredaran darah, mengurangkan berat badan dan mengatasi masalah angin dalam badan Melawas pembuangan air kecil Membantu melancarkan sistem penghadaman, mengatasi masalah sembelit dan melawaskan pembuangan air besar.

Mengurangkan masalah jerawat dan masalah penyakit kulit. Melegakan batuk, demam dan selsema SESUAI UNTUK LELAKI DAN WANITA

Harga Pengguna SM: RM 22.00 SS: RM25.00
Harga Pengedar SM : RM 17.00 SS: RM22.00
Nilai Mata: 7

Ulasan/Artikel Tulisan Tn Haji Ismail bin Haji Ahmad, Pengarah Urusan HPA Tentang Produk Kapsul IMT IMT – Pain killer daripada HERBA. Sesudah sekian lama masyarakat menggunakan ubat tahan sakit daripada kimia. Kini HPA berjaya memperkenalkan pain killer daripada herba yang dikenali sebagai IMT.

IMT bukan sahaja menghilangkan kesakitan tetapi ia merupakan anti peradangan yang kuat dan tidak meninggalkan kesan sampingan seperti ubatan yang lain. Hari ini kita bercakap tentang side effect sesuatu ubatan kimia tetapi kita juga perlu dalam masa yang sama menyediakan pengganti kepada ubatan yang sering digunakan seisi rumah.

Syukur kerana IMT ternyata memberikan kesan kelegaan sakit lebih cepat atau sama dengan ubatan kimia tetapi tanpa bahan yang boleh memberikan kesan negatif dalam jangkamasa yang panjang . amin.

4 Responses to “IMT (Ubat Penahan Sakit/ Pain Killer)”

  1. Fitri said

    Nak tanya,
    Produk HPA IMT ni sesuai tak untuk wanita mengandung

    Terima Kasih

    • go4halal said

      IMT sesuai untuk ibu mengandung, dia meningkatkan imunisasi untuk menentang penyakit.. baby boleh bagi air IMT untuk sejukkan badan kalau mereka demam panas.

  2. Julia said

    pengalaman saya menggunakan IMT adalah ketika mendaki gunung kinabalu,menjalani aktiviti lasak seperti water rafting, kayaking, berada di luar negara pada musim sejuk dan sebagainya..Alhamdulilah setelah selesai aktiviti berikut,saya tidak mengalami demam atau selsema,,,pengambilan kapsul saya bagi pencegahan 3 X 3,,harian biasa 1 x 2 sahaja..

Leave a Reply

 
WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Scoliosis Survival

Yang Mempesonakan Pada Seseorang Itu Bukanlah Kesempurnaannya Tetapi Caranya Menghadapi Ketidaksempurnaan Itu.

Blog Peribadirasulullah

Membina Generasi Yang Mencintai Allah SWT Dan Rasulullah SAW

PILIHLAH YANG HALALAN TOYYIBAN DALAM KEHIDUPAN

HALAL BUKAN PADA MAKANAN SAHAJA...TETAPI SEMUA ASPEK KEHIDUPAN.

