PILIHLAH YANG HALALAN TOYYIBAN DALAM KEHIDUPAN

HALAL BUKAN PADA MAKANAN SAHAJA…TETAPI SEMUA ASPEK KEHIDUPAN.

Pepsi & Cola not Vegetarian

Posted by go4halal on 19/04/2010

Dah lama emel ini tersimpan dalam melbox saya…samada hendak dikongsikan di sini atau dibuang sahaja. Diletak disini nanti takut HPA dituduh membuat fitnah kerana nak menjatuhkan coca cola. Maklumlah peminat cocacola di Malaysia lebih ramai dari penduduk Yahudi di Israel. Pasti ramai yang marah dan pasti ramai yang kata tak mungkin…nonsense…Yahudi sendiri tak makan babi takan diorang letak babi pulak…diorang juga yang tak dapat minum…betul tak? Hm…macamana nak jawab tu? Untuk makluman emel ni datang dari seorang India yang vegetarian yang merasa beliau telah menjadi diantara tipah-tipah yang tertipu oleh coca-cola…dia panas kot…tapi nyata ini bukan fitnah HPA ya…tolonglah saya pun minum juga cocal cola ni dahulu..suami dan anak pun suka..tak payah kempen produk lain…mentah2 kena reject…  Saya pula suatu hari tu, dengar radio IKIM.FM terdengar ditelinga …penyampai memaklumkan Syarikat coca-cola ni telah merampas sebuah kampung di Plestin dan menjadikannya kilang memproses coca cola…percaya ke tidak pada IKIM.FM? Wallahualam.

Apa-apa pun bacalah kesahnya...

Pepsi and Coca Cola contains extract from Pork (Pig)
Most of the people avoid Pepsi and Coca-Cola for various reasons:-
because of harmful chemical contents such as excessive carbonates, etc.
Now there is yet another reason which is more dangerous. The scientific and medical research says that drinking Pepsi & Cola leads to cancer because the key element is taken from Pigs sausage.

The pig is the only animal that eats dirt, dung and urine, which makes lethal and deadly fabric polluted germs and microbes.
According to a report published in Jordanian magazine, the Head of Delhi University Science and  Technology , Dr. Mangoshada scientifically proved that the key element in Pepsi and Cola contains extract from the intestines of Pig which causes cancer and other deadly diseases.
The Indian university conducted tests on the impact of drinking Pepsi and Coca Cola which proved that drinking them lead to more rapid heart rate and low pressure.

Also drinking 6 bottles of Pepsi or Cola at a time causes instant death. It also contains chemicals such as carbonic and phosphoric acids, citric acid which harms teeth and causes bone fragility. Bones kept in the Cup of Pepsi melts during the week knowing that the bones of the dead remain in the grave for thirty years.

Research itself confirmed that the calcium dissolved in Pepsi and it weakens the bladder, kidneys, kills the pancreatic, leads to diabetes and infectious diseases.
Pepsi or Coca-Cola lovers nothing to worry as it is not the only drinks available on this earth, as we have other healthy alternatives such as natural fruit juices, canned coconut water, flavoured milks, buttermilk etc., all of them are conveniently available even in the small stores.
PLEASE PASS THIS MESSAGE TO ALL UR FRIENDS & CONTACT

2 Responses to “Pepsi & Cola not Vegetarian”

  1. azam zaki said

    berniaga le cara buat fitnah ni murah rezeki korang

    • go4halal said

      Amin, amin, amin…yarobbal’alamin…walaupun panas membara dengan kemarahan yang menyala2..sempat juga doakan kita murah rezeki…terima kasih, berkat doa tuan yang mulia dan ikhlas ini, maka murah lagilah rezeki kami dengan rezeki yang halalan toiyiban…nak buat camna ?…dah jawatan kami penabor fitnah. Semoga mendapat petunjuk.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Scoliosis Survival

Yang Mempesonakan Pada Seseorang Itu Bukanlah Kesempurnaannya Tetapi Caranya Menghadapi Ketidaksempurnaan Itu.

Blog Peribadirasulullah

Membina Generasi Yang Mencintai Allah SWT Dan Rasulullah SAW

PILIHLAH YANG HALALAN TOYYIBAN DALAM KEHIDUPAN

HALAL BUKAN PADA MAKANAN SAHAJA...TETAPI SEMUA ASPEK KEHIDUPAN.

%d bloggers like this: